Ihmiset ja keskusteluaiheet ovat aina muodostaneet markkinapaikkoja ja markkinapaikoilla myydään. Asian ydin ei ole muuttunut, mutta nyt keskustelut ja verkostoituminen ovat vain siirtyneet muualle. Ne ovat siirtyneet verkkoon!
 
“Niin, mutta eihän meidän palveluita tai tuotteita myydä verkossa” voi moni sanoa. Jutun juju on kuitenkin tämä: myynnissä on kyse vaikuttamisesta, ja verkossa vaikuttaminen on älyttömän tehokasta - kun sen osaa.
 
 

Bootcampin lupaus

Opit välittömästi nostamaan myyntituloksiasi, kun hyödynnät kurssin oppeja omassa myyntityössäsi.
 

Koulutuksen vaiheet:

1. Etätehtävä
 
2. Päivä 1 (4 h)
  • Modernin ostajan ja oman myyntiprosessin yhteensovittaminen
  • Case-esimerkit menestyneistä myyjistä
  • Oman asiantuntijuuden kirkastaminen ja siitä viestiminen
  • Linkedin-toiminnallisuudet ja hands-on harjoittelua
 
3. Opittujen asioiden jalkautus arkeen
 
4. Päivä 2 (4 h)
  • Tulosten arviointi
  • Social selling -tehostamiskeinot
  • Toimintasuunnitelman teko
     
Investointinne: 1190€/osallistuja, Ohjelmistoyrittäjät ry:n jäsenille 900€/osallistuja ja panostus omasta ajastanne.

Kouluttaja:

Jan Ropponen on työskennellyt viimeiset viisi vuotta IT-ratkaisujen ja digitaalisen markkinoinnin palveluiden myynnin parissa. Viimeiset pari vuotta hän on työskennellyt yhdessä menestyksekkäiden yhdysvaltalaisten ohjelmistotalojen, kuten Salesforcen ja ServiceMaxin, kanssa.
 
Hänen missionsa on tuoda suomalaisille yrityksille digitaalisen aikakauden parhaat käytännöt myynnin tehostamiseen.
 
Ropponen on perustanut myynnin modernisoimiseen keskittyvän myynnin konsultointi- ja valmennusyhtiö Ascend Oy:n.

 

Olen kiinnostunut Social Selling Bootcampista