24.1.2018 SaaS-klubi: SaaS-tuotteen systemaattinen FB-mainonta
Aika: 24.01.2018, 17:00-20:00
Paikka: Ravintola Factory, Aleksi 13, 5.krs

Kuinka hyödynnät somea mainosalustana

Facebook-mainonta on, B2B SaaS-yrityksellekin, some-mainoskanavista usein se tehokkain. Dick Lindertz opastaa käytännönläheisesti miten tuotteelle rakennetaan tehokas, asiakkaan ostopolun kattava, markkinointisuppilo käyttäen hyväkseen mm. seurantakoodipohjaisia kohderyhmiä, retargetointia, konversioseurantaa jne. Luennolla käymme läpi, kuinka some-mainoskone toimii ja kuinka hyödynnät sitä kohdennetussa mainonnassa. Käsittelemme mm. kiinnostuspohjaista kohdennusta, mukautettuja kohderyhmiä, seurantakoodeja, uudelleenmarkkinointia, konversioseurantaa sekä liidimainontaa. Kerron, miksi sosiaalisen median hyödyntäminen on niin kustannustehokas tapa tavoittaa asiakkaat ja prospektit sekä pitää heidät myyntifunnelissa, menemättä kuitenkaan liian syvälle detaljeihin.

The Zervant Growth story – How to scale a SaaS company in European markets

Illan yrityscase on Zervant. Tämä osuus pidetään englanniksi.

Puhujat

matias-vahtola-zervant

Matias Vahtola

Marketing Director, Zervant

Matias has a strong background in digital marketing, web analytics and e-commerce. He has been helping companies grow their business online for over 10 years. Matias has built the user acquisition strategy and marketing team at Zervant. Before his time at Zervant Matias worked as a SEM Team Leader at the Finnish performance marketing agency Tulos Helsinki.

john-hills-zervant-saas-klubi-puhuja

John Hills

Growth Marketer UK, Zervant

John handles marketing for Zervant in the UK. During his time with the company he has helped grow their presence there from 0 to several thousand sign ups a month. He also works as a freelance journalist, and is prepping for his first ultra marathon in 2018.

dick-lindertz-somemasters-saas-klubi-puhuja

Dick Lindertz

Neuvonantaja / Yrittäjä

Dick Lindertz on ruoka-alan tapahtumayrittäjä, sosiaalisen median kasvuhakkeroija ja palveluntarjoaja sekä ruokabloggaaja. Hänellä on vahva näkemys sosiaalisen median seurannan ja somen konversio-optimoinnin hyödyistä yhdistettynä kymmenien vuosien kokemukseen ohjelmistoalasta erityisesti myynnin näkökulmasta. Dick tietää, mitkä syyt saavat asiakkaan ostamaan softaa.